PRAVILA POSLOVANJA
Pravila poslovanja koja su sastavni dio ugovora sklopljenog na daljinu i predstavljaju ugovorne odredbe dostupne su na ovom mjestu u elektroničkom obliku na način da je omogućeno njihovo spremanje, ponovno korištenje i reproduciranje. Ova pravila poslovanja sadrže sve podatke uključujući i opće uvjete poslovanja te su sastavni dio ugovora sklopljenog na daljinu, a kupac ih prihvaća naručivanjem barem jednog proizvoda na našem Internet odredištu www.registarprotect.hr. Mi smo nastojali postaviti fer i korektna pravila, na obostrano zadovoljstvo nas i korisnika.
U dobroj vjeri, kako naša pravila poslovanja ne bi bila jednostrano nametnuta vama, kao kupcu/potrošaču, predložite izmjene i dopune prije nego kupite barem jedan proizvod, mi ćemo rado razmotriti vaš prijedlog i/ili zahtjev i pokušati prilagoditi naša pravila poslovanja.
Pravila poslovanja sadrže i sljedeće: Podaci o prodajnom mjestu, Opći uvjeti poslovanja, Povjerljivi podaci te posebne stranice: Kako kupovati?, Načini plaćanja, Dostava i reklamacije.
Podaci o prodajnom mjestu
Prodajno mjesto RegistarProtect se odnosi na Internet trgovinu na mrežnom odredištu http://registarprotect.hr/trgovina/, a pobliži opis je sljedeći:
• REGISTARPROTECT je robna marka, a www.registarprotect.hr je mrežno odredište tvrtke BRAVO-Makarska d.o.o.
• puni naziv tvrtke: Bravo-Makarska, društvo s ograničenom odgovornošću za proizvodnju i trgovinu
• Društvo je upisano u registar Trgovačkog suda u Splitu pod brojem 080220197 (https://sudreg.pravosudje.hr/registar/f?p=150:28:0::NO:28:P28_SBT_MBS:060067293), MBS 060067293, temeljni kapital uplaćen u cijelosti, MB 00180602, OIB 61701244562.
• Bravo-Makarska d.o.o. je u sustavu PDV-a, Porezni broj/OIB: 61701244562 (porezni broj za EU: HR61701244562)
• Sjedište: Bravo-Makarska d.o.o., Vukovarska 27, HR-21300 Makarska, prodajno mjesto: RegistarProtect (http://registarprotect.hr/trgovina/), administrator: Bravo-Makarska, Heinzelova 33, HR-10000 Zagreb.
• Adrese, djelatnosti i podaci:
Bravo-Makarska d.o.o, Vukovarska 27, HR-21300 Makarska, T: 021/611-027, F:021/679-170
Bravo-Makarska d.o.o., Heinzelova 33. HR-10000 Zagreb T: 01/2317-139
Tvrtka se bavi zastupanjem stranih firmi, prodajom proizvoda i usluga iz domena sigurnosti i plovila te drugim djelatnostima
E-mail: bravo-makarska@st.t-com.hr
Internet: www.registarprotect.hr, www.bravo-makarska.com
E-mail adresa za reklamacije i elektronička pošta za komunikaciju po ugovoru na daljinu: bravo-makarska@st.t-com.hr Transakcijski račun otvoren kod Zagrebačke banke d. d. – IBAN: HR32 2360 0001 1018 8642 6
Opći uvjeti poslovanja
Trgovac je Bravo-Makarska d.o.o., Vukovarska 27, 21300 Makarska kao vlasnik trgovačke marke RegistarProtect i mrežnog odredišta www.registarprotect.hr (dalje i “RegistarProtect”).
Kupac robe je posjetitelj Internet trgovine (web shopa) na navedenom mrežnom odredištu koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, preko Pay Pal sustava plaćanja, e-bankingom, uplatom u banci (FINI, pošti ili slično) ili izabere plaćanje prilikom dostave te pošalje narudžbu trgovcu (naruči klikom na Naručite) ili naruči na drugi način. Kupnjom proizvoda kupac prihvaća ove opće uvjete poslovanja.
Ovi Opći uvjeti poslovanja su sastavni dio ugovora sklopljenog na daljinu, a kupac ih prihvaća naručivanjem barem jednog proizvoda na našem Internet odredištu www.registarprotect.hr.
Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (NN 41/2014 i NN 110/15), koji je na snazi od 15. listopada 2015. godine, glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.
Proizvodi i/ili usluge
Na našem mrežnom odredištu je omogućen uvid u važne elemente poslovanja kao što su: cijene proizvoda, uvjeti plaćanja, mogućnost obročne otplate, pravo na povrat robe, jamstveni uvjeti, sukladno dobrim poslovnim običajima, pravilima ponašanja koje je objavio Savez Europskih udruženja direktne prodaje (FEDSA) te Pravilima poslovanja direktne prodaje Udruženja trgovine – Grupacije direktne prodaje Hrvatske gospodarske komore.
Na mrežnom odredištu www.registraprotect.hr nude se proizvodi i usluge iz domene sigurnosti (osobni alarmi, sigurnosno označavanje, itd.), a proizvodi i usluge su detaljno opisani na pojedinim stranicama do kojih se dolazi preko navigacijskih alata na mrežnom odredištu.
Proizvodi i usluge se prodaju preko Trgovine (http://registarprotect.hr/trgovina/), a iskazane cijene proizvoda i usluga odnose se na maloprodajne cijene s PDV-om. U cijenu su uključena porezna i druga davanja, troškovi ambalaže, pakiranja i ostali manipulativni troškovi osim troškova dostave robe. Dostava nije uključena u navedene cijene, već se plaća posebno i pada na teret naručitelja robe te zavisi o načinu dostave prema izboru naručitelja. Valuta plaćanja je Hrvatska kuna (HRK). U slučaju plaćanja u stranoj valuti zadržavamo pravo konverzije sukladno pravilima naše poslovne banke.
Uvjeti prodaje
Naše mrežno odredište s Internet trgovinom omogućuje vam realizaciju kompletnog procesa koji je posljedica ugovora sklopljenog na daljinu između vas i nas. Proces obuhvaća pregled proizvoda (opis, ilustracije, itd.), naručivanje izabranih proizvoda, naplatu i elemente potrebne za isporuku proizvoda. Za to se koriste razni sustavi, formulari i obrasci – što uključuje i sustave izvješća prema vama i kontrole realizacije procesa ugovorenog na daljinu, u dobroj vjeri i na obostrano zadovoljstvo.
Mi radimo kontrolu procesa i želimo sve dobro realizirati. Ukoliko bi se eventualno dogodila hipotetska mogućnost da ste nam platili, a mi vam ne možemo trenutno isporučili željeni proizvod iz nekog realnog razloga (npr. istovremene narudžbe više proizvoda nego ih fizički ima na našim lagerima u Zagrebu i Makarskoj), ne brinite za vaš novac – mi 25 godina poslujemo uspješno, korektno i bez blokade transakcijskih računa.
Podaci, obavijesti i informacije o uvjetima prodaje
Kao Trgovac, prije prodaje (tj. sklapanja ugovora), slobodni smo osigurati na jasan, razumljiv i nedvosmislen način na našem mrežnom odredištu www.registarprotect.hr važne podatke i informacije.
Način kupovanja
Način kupovanja na našem mrežnom odredištu i različiti stupnjevi koji slijede u postupku sklapanja ugovora (prodaje/kupovine) dostupni su na posebnoj stranici Kako kupovati? (http://registarprotect.hr/kako-kupovati/).
Opisi proizvoda/usluga i fotografije
Opisi i ilustracije proizvoda i usluga dobiveni su od proizvođača/dobavljača, preuzeti s interneta ili autorski sačinjeni i ne moraju nužno biti identični proizvodu/usluzi. Tehnički podaci, slike proizvoda i ambalaža ne moraju uvijek biti identični stvarnom proizvodu. RegistarProtect nastoji što točnije navesti karakteristike proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave. Zadržavamo pravo pogreške u objavljenim podacima, opisu i ilustracijama proizvoda.
Jamstvo i Postprodajna podrška
Uz proizvode koji imaju jamstvo, isporučuje se Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera što je sastavni dio jamstvenih uvjeta. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za netehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.
RegistarProtect kao trgovac odgovoran je za materijalne nedostatke proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.
Postprodajna podrška postoji (usluge koje se nude nakon prodaje – servisiranje, nadogradnja i rezervni dijelovi):
- moguće je neke proizvode nadograditi dodacima koje inače sadrži kompleksniji proizvod (npr. kupac kita/seta za sigurnosno označavanje motocikla koji je kupio set sa ultradestruktivnim naljepnicama može naknadno kupiti samo kit za mikrodot označavanje i na taj način imati kompleksniji proizvod za zaštitu svog motocikla),
- za neke proizvode postoje zamjenska punjenja
- za svaki pojedinačni eventualni problem moguć je kontakt te ćemo odgovoriti na svaki zahtjev korisnika proizvoda.
Jamstveni uvjeti koji se daju uz proizvod ili uslugu. Za isporuku vrijedi jamstvo povrata i jamstveni uvjeti sukladno onim koji vrijede za određeni konkretni proizvod. Za osobne alarme je jamstveni rok jedna godina, a navedene proizvode je najbolje upotrijebiti u roku od tri godine od dana kupnje proizvoda. Ograničenja se postavljaju na određene uvjete i komponente proizvoda (npr. baterije) – o tome više na stranici “Dostava i reklamacije”. Proizvode iz domene sigurnosnog označavanja treba upotrijebiti u roku šest mjeseci od datuma kupnje, koliko iznosi i jamstveni rok. Jamstveni uvjeti su naznačeni u dokumentima koji prate proizvod i isporučuju se korisniku zajedno s proizvodom.
Servisni uvjeti
Jamčimo kako će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Naša servisna služba obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo. U dokumentaciji isporučenoj uz proizvod jasno su navedena ograničenja u pogledu jamstva.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis ne bude otklonjen eventualni kvar i/ili nedostatak, proizvod će se zamijeniti novim (ili ćemo vam vratiti novac), u dogovoru s vama.
Jamstvo počinje danom kupnje proizvoda.
Cijene proizvoda i usluga
Cijene iskazane u Internet trgovini RegistarProtect su s PDV-om. Valuta je hrvatska kuna (HRK). Cijena dostave robe nije uključena u iskazanu cijenu robe. Dostavu plaća kupac posebno. Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede za kupnju putem interneta. Trgovac se obavezuje održavati mrežno odredište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog gospodarstvenika te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom kupac pristupa Internet odredištu trgovca niti za eventualne probleme na serverima. Vrijeme potrebno za servisno održavanje i promjene na mrežnom odredištu su normalna stvar i pri tome je moguća privremena nedostupnost mrežne adrese.
Naručivanje
Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Proizvod može naručiti samo neregistrirani i/ili registrirani korisnik. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu vratiti uplaćeni novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu, ukoliko to kupac posebno zatraži) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 10 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.
Opis načina i roka isporuke proizvoda ili pružanja usluge
Proizvodi će vam biti isporučeni u razumnom i realnom roku. Ukoliko proizvod trenutno nije na zalihi to je posebno navedeno prilikom opisa proizvoda u Trgovini.
Za isporuku vrijedi jamstvo povrata i jamstveni uvjeti sukladno onim koji vrijede za određeni proizvod. Rok isporuke zavisi prije svega o izboru dostave i iznosi od 1 do 7 radnih dana. Maksimalni rok isporuke iznosi sedam radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dopuštamo mogućnost da na otok izvan sezone roba stigne dan kasnije. Rok počinje od trenutka kad Bravo-Makarska d.o.o. zaprimi uplatu na žiro računu ili bude odobrena autorizacija kreditnih kartica, odnosno kupac naruči isporuku s plaćanjem pouzećem. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava naručene robe naplaćuje se u skladu s težinom paketa te uz dodatak od 30% za otoke. Cijena dostave dostupna je svim korisnicima. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije.
Način isporuke je redovna pošta i brza dostava. Ova stranica sadrži detaljan opis o isporukama.
Dostava proizvoda
Troškovi dostave. Dostava se plaća za redovnu poštu 19 HRK, a za brzu poštu 29 HRK te to pada na teret kupca proizvoda/usluga. Za iznose jednokratne kupnje iznad 190 HRK dostava pada na teret prodajnog mjesta RegistarProtect kao prodavatelja i takva dostava je za kupca besplatna. Kupac snosi troškove vraćanja neoštećene robe prodavatelju (zajedno s računom i dokumentima) u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.
Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem ————————
Ostali uvjeti dostave
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju oštećenja ambalaže koja upućuju na moguća oštećenja proizvoda, molimo hitno nas obavijestite, a od dostavljača zatražiti da se pismeno očituje o viđenom i dostavi zapisnik. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili drugi dokument koje dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo i dužnost o tome obavijestiti trgovca što je prije moguće e-mailom ili telefonom kako bi se poduzelo traženje pošiljke. Kupac prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvoda. U slučaju nedostataka, molimo da nas obavijestite što je ranije moguće.
Plaćanje naručenih proizvoda i usluga
Načini i uvjeti plaćanja. Način naplate robe koju želite kupiti izabirete nakon što ste u košaricu ubacili željene proizvode te možete krenuti na plaćanjem pritiskom na za to predviđenu ikonicu. Imate izbor između više načina plaćanja koje su navedene na više mjesta na ovom mrežnom odredištu.
Uvjeti plaćanja su takvi da se isporuka realizira nakon uplate ili prilikom preuzimanja robe (plaćanje prilikom dostave proizvoda), što izabire kupac proizvoda prilikom procesa kupnje.
Za kupnju u Trgovini i plaćanje robe ne morate se logirati (izraditi račun). To je moguće radi ponovne kupnje (ne moraju se ponovo unositi podaci), ali isključivo prema izboru korisnika.
Nakon uspješno provedene procedure naručivanja i plaćanja robe, na e-mail koji ste upisali bit će vam poslana potvrda vaše narudžbe.
Izbor opcija za plaćanje naručene robe. Nakon što ste u košaricu ubacili željene proizvode (bar jedan proizvod) možete krenuti na plaćanjem pritiskom na za to predviđenu ikonicu. Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:
- Plaćanje na temelju naše ponude/predračuna – pošaljite nam vaše podatke (i OIB pravne osobe, ukoliko vam treba račun za odbitak pretporeza, tzv. „R-1“ račun) na naš e-mail: bravo-makarska@st.t-com.hr i mi ćemo vam poslati dokument s podacima za uplatu te potom nakon uplate isporučiti robu.
- Plaćanje prilikom dostave proizvoda – pri preuzimanju, molimo slijedite proceduru u Trgovini na našem mrežnom odredištu,
- Pay Pal plaćanje – molimo slijedite proceduru u Trgovini na našem mrežnom odredištu,
- Plaćanje karticama – molimo slijedite proceduru u Trgovini na našem mrežnom odredištu,
- Ostali načini plaćanja – molimo kontaktirajte nas na telefon 021/611-027 ili pošaljite e-mail na: bravo-makarska@st.t-com.hr
Napomene: Plaćanje kreditnim karticama obavlja se preko Pay Pal i ZABA sustava naplate zaštićenog Secure Socket Layer (SSL) protokolom. Prije nego što kupac izvrši uplatu bilo kojim načinom plaćanja, ne mora se registrirati, ali mora popuniti online formular za narudžbu. Nakon ispravno realizirane narudžbe trgovac kupcu dostavlja potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju je kupac upisao. U slučaju da kupac robu namjerava platiti e-bankingom/univerzalnim nalogom za plaćanje ili slično, rok za uplatu je 5 dana. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu preplaćenih sredstava (ukoliko to kupac bude zahtijevao – uvećanih za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje se vodi transakcijski račun) u roku od najviše 10 dana od dana kupčeve uplate.
Sigurnost plaćanja
Tajnost Vaših podataka zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128/256-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i Pay Way servisa te obratno.
Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
• isporuka robe koja nije naručena
• isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
• ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima
Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Web shop emmezeta.hr obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (daljinski upravljač, ispravljač, upute, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.
Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz web formular za reklamacije. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
Otkazivanje ugovora – Pravo kupca na jednostrani raskid ugovora
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem online formulara ili slanjem poštom koristeći obrazac propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti.
Ovdje se daju pravila, prvenstveno sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, o roku za raskid, situacijama po kojima je isključeno pravo kupca na raskid ugovora te uvjeti reklamacija odnosno povrata novaca i/ili robe.
Stupanjem na snagu nove EU Direktive o potrošačkim pravima od 13. lipnja 2014. potrošači u svim državama članicama EU imaju ista prava kod kupovine roba ili usluga sredstvima daljinske komunikacije (putem interneta, elektroničke pošte, telefona) te kod kupovine izvan poslovnih prostorija trgovca (prodaja na ulici ili pred vratima), bez obzira na to gdje su unutar EU kupili proizvod ili uslugu.
Ovim na jasan i razumljiv način dajemo stalno dostupnu obavijest korisnicima i kupcima (tzv. predugovorna obavijest) među ostalim i o uvjetima, rokovima i postupku izvršavanja prava na jednostrani raskid ugovora, o tome da je potrošač dužan snositi troškove vraćanja robe u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, o pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora kao i o obrascu za jednostrani raskid ugovora.
Sukladno EU Direktivi o potrošačkim pravima od 13. lipnja 2014., Zakonu o zaštiti potrošača i Pravilniku o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija, prihvaćamo i objavljujemo sljedeće:
I. UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJENOG NA DALJINU PUTEM WWW.REGISTARPROTECT.HR (TRGOVAC)
1. Opće odrednice. U smislu ovih uputa, Trgovcem se smatra naše prodajno mjesto mrežno odredište www.registarprotect.hr (u daljnjem tekstu i RegistarProtect), a Potrošač (Kupac) je onaj tko kupi barem jedan proizvod/uslugu preko navedenog mrežnog odredišta. Ovim se daju jasne obavijesti o postupku jednostranog raskida ugovora.
Jedno od novih jedinstvenih prava je pravo potrošača na povrat sredstava, odnosno trgovac mora najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor sklopljen na daljinu i ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija, vratiti potrošaču sve što je ovaj platio na temelju ugovora. Tako, iskoristi li potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor, vratiti potrošaču iznos uplaćen temeljem ugovora. Trgovac mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena.
Kao Trgovac, obavještavamo kupce/potrošače da sami snose izravne troškove povrata robe. Potrošač/Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Postoje određeni uvjeti kada je pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora isključeno. Primjerice, ako je ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača, ako je predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili prilagođena potrošaču. Sva isključenja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora propisana su u članku 79. Zakona o zaštiti potrošača, poveznica na dokument: Zakon o zaštiti potrošača (NN 041/2014). Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača – ako je riječ o ugovoru:
• o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
• o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju.
2.Računanje roka za jednostrani raskid ugovora. Potrošač/Kupac koji je sklopio ugovor na daljinu preko našeg mrežnog odredišta www.registarprotect.hr (u daljnjem tekstu i RegistarProtect)može jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga, a da bi to pravo na jednostrani raskid ugovora kupac iskoristio morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Izjavu o raskidu ugovora potrošač je dužan poslati prije isteka predviđenog roka za raskid ugovora (e-mailom, poštom, telefaksom).
3. Povrat uplaćenog iznosa. Kao trgovac izvješćujemo potrošače o učincima jednostranog raskida ugovora. Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, nakon što nam vratite robu (na vaš trošak). Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
4. Povrat robe. U pogledu obveze obavješćivanja potrošača vezano uz povrat robe, kao trgovac izjavljujemo: Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama.
5. Troškovi povrata robe. U pogledu obveze obavješćivanja potrošača vezano uz povrat robe, kao trgovac izjavljujemo da troškove povrata robe snosi kupac.
6. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe. U pogledu odgovornosti potrošača za umanjenje vrijednosti robe kao trgovac slobodni smo vas izvijestiti o sljedećem: Vi ste kao kupac/potrošač odgovorni za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
II. OBRAZAC O JEDNOSTRANOM RASKIDU
1. Ime, prezime i adresa potrošača ____________________
2. Prima BRAVO-Makarska d.o.o., Heinzelova 33, HR-10000 Zagreb, e-mail: bravo-makarska@st.t-com.hr, (telefon: 021611027, telefaks: 021679170)
3. Ja _____________________ ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe/usluge _________________________________, naručene/primljene dana ______________________.
– potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru),
– datum.
——————————————————————-
Primjerak navedenog popunjenog obrasca za jednostrani raskid ugovora ili podatke iz njega možete nam poslati poštom, e-mailom ili na telefaks. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom (molimo navedite vašu e-mail adresu). Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (na poseban zahtjev kupca – uvećano za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje se vodi transakcijski račun na koji je kupac izvršio uplatu) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.
Rješavanje eventualnih sporova
Trgovac i kupac će nastojati riješiti eventualni spor dogovorno i mirnim putom. U suprotnom slučaju, kod eventualnog spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji putem obrasca za online rješavanje sporova. Za sudski spor, nadležan je Sud u Splitu.
Pisani prigovor potrošača
Trgovac i kupac će nastojati u dobroj vjeri razumjeti poslovni odnos. Trgovac omogućuje kupcu da za svoje pisane prigovore, sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, koristi podatke koje ovdje objavljuje Trgovac:
Adresa za slanje pisanog prigovora poštom: Bravo-Makarska d.o.o., Podrška za kupce, Heinzelova 33, HR-10000 Zagreb
Adresa za slanje pisanog prigovora elektroničkom poštom: bravo-makarska@st.t-com.hr
Na pisane prigovore i sve vaše pisane primjedbe obvezujemo se odgovoriti u roku od 15 dana (molimo navesti kontakt podatke za odgovor: adresa za poštu, e-mail ili slično).
Kopiranje sadržaja s ovog mrežnog odredišta
Sve što je objavljeno na ovom mrežnom odredištu www.registarprotect.hr – kupci smiju koristiti u nekomercijalne svrhe i za osobnu upotrebu, uz poštivanje autorskih i drugih vlasničkih prava. Za korištenje u komercijalne, promidžbene i ostale svrhe, molimo zatražite našu pisanu suglasnost, koju ćemo u opravdanim slučajevima rado dati.
Povjerljivi podaci
Podaci i informacije s KARTICA ZA PLAĆANJE
Povjerljivi podaci s kartica za plaćanje nisu nam dostupni, nije ih moguće vidjeti ni prikupljati na web odredištu www.regsitarprotect.hr, jer se tu navedeni podaci ne upisuju već samo na potpuno sigurnom odredištu Pay Way T-coma. Navedeni važni i povjerljivi podaci s kartica za plaćanje pri naplati (kontrolni broj, status kartice i do kada vrijedi, broj kartice) nisu ni u jednom trenutku vidljivi administratoru mrežnog odredišta www.registarprotect.hr. Sustav naplate implementiran na našem mrežnom odredištu to ne predviđa niti dozvoljava. Naime, nikakvi podaci s kartica nama nisu uopće nisu dostupni, ne ostaju na našem mrežnom odredištu niti se tamo mogu upisati (formular nije na našem web odredištu) već se u koraku povezanom s naplatom sustav automatski prebacuje na potpuno sigurno odredište Pay Way T-coma koje je povezano privatnim kanalom sa Zagrebačkom bankom koja obrađuje kartično plaćanje.
Po završetku procesa kartičnog plaćanja preko Pay Way sustava vraćate se na www.registarprotect.hr (možete vidjeti u oknu za identifikaciju mrežnog odredišta kako plaćanje karticom obavljate u Pay Way https protokolu – gdje „s“ na kraju označava da ste pod specifičnom sigurnosnom paskom).
Ostali povjerljivi podaci
Na odredištu www.registarprotect.hr mogu se upisati podaci za dostavu robe, prijava na newsletter i podaci o otvaranju računa za logiranje. Prijava na newsletter je moguća samo po zahtjevu korisnika i upisu e-mail adrese korisnika za slanje elektronske pošte (newslettera), isto tako je predviđeno brisanje s te liste. Logiranje (otvaranje računa) nije potrebno za proces kupnje robe, ali je to omogućeno korisniku koji želi više puta kupovati radi toga kako ne bi svaki put upisivao svoje podatke za dostavu robe. Podaci koji su nužni za dostavu robe (traži se minimalan broj podataka) su označeni zvjezdicom i korisnik ih upisuje radi isporuke robe preko Internet trgovine. Svi navedeni podaci se ne prikupljaju radi eventualne obrade, davanja drugim osobama i korištenja za treće svrhe, već samo za potrebe prodajnog mjesta RegistarProtect. Način zaštite navedenih podataka je takav da su isti u cijelosti dostupni samo administratoru prodajnog mjesta RegistarProtect i osobama kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla, podaci imaju isključivo interni karakter i tretiraju se kao poslovna tajna. Također se povjerljivi podaci štite i Izjavom o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju.
Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju
Dajemo sljedeću izjavu:
“Prodajno mjesto RegistarProtect (http://registarprotect.hr/trgovina/) obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način: da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su neophodni za ispunjenje obveza RegistarProtecta; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka; redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici prodajnog mjseta RegistarProtect i tvrtke Bravo-Makarska d.o.o. te poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.”
Izjava o konverziji stranih valuta u HRK
Na mrežnom odredištu RegistarProtect cijene proizvoda su izražene u Hrvatskim kunama (HRK). Ukoliko se roba plaća u stranoj valuti, potrebna je konverzija u HRK. Ta konverzija se obavlja sukladno pravilima naše poslovne banke (Zagrebačka banka d. d.) i kartičarskih kuća. Za plaćanje preko Pay Pal sustava plaćanja konverzija valuta se realizira prema njihovim pravilima.
Declaration of conversion: All payments will be effected in Croatian currency. The charged amount on your credit card account is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations or Pay Pal.
Logotipi prihvata kartica i sigurnosnih programa
Na našem mrežnom odredištu postavljaju se odgovarajući logotipi kartica koje se mogu koristiti za plaćanje, sustava za sigurno plaćanje (Pay Way, Pay Pal) te pripadajućih sigurnosnih programa koje prihvaćamo i podržavamo na stranicama našeg internetskog prodajnog mjesta.
Unos vaših podataka i plaćanje
Naše mrežno odredište s Internet trgovinom omogućuje vam realizaciju kompletnog procesa koji je posljedica ugovora sklopljenog na daljinu između vas i nas. Proces obuhvaća pregled proizvoda (opis, ilustracije, itd.), naručivanje izabranih proizvoda, naplatu i elemente za isporuku proizvoda. Za to se koriste razni sustavi, formulari i obrasci – što uključuje i sustave izvješća prema vama i kontrole realizacije procesa ugovorenog na daljinu, u dobroj vjeri i na obostrano zadovoljstvo.
Mi radimo kontrolu procesa i želimo sve dobro realizirati. Ukoliko bi se eventualno dogodila hipotetska mogućnost da ste nam platili, a mi vam ne možemo trenutno isporučili željeni proizvod iz nekog realnog razloga (npr. istovremene narudžbe više proizvoda nego ih fizički ima na našim lagerima u Zagrebu i Makarskoj), ne brinite za vaš novac – mi 25 godina poslujemo uspješno, korektno i bez blokade transakcijskih računa.
Nakon što ste u košaricu ubacili željene proizvode, možete krenuti na plaćanjem pritiskom na za to predviđenu ikonicu. Imate izbor između sljedećih opcija plaćanja:
- Plaćanje na temelju naše ponude/predračuna – pošaljite nam vaše podatke (i OIB pravne osobe, ukoliko vam treba račun za odbitak pretporeza, tzv. „R-1“ račun) na naš e-mail: bravo-makarska@st.t-com.hr i mi ćemo vam poslati dokument s podacima za uplatu te potom isporučiti robu.
- Plaćanje prilikom dostave proizvoda – pri preuzimanju, molimo slijedite proceduru u Trgovini na našem mrežnom odredištu,
- Pay Pal plaćanje – molimo slijedite proceduru u Trgovini na našem mrežnom odredištu,
- Plaćanje karticama – molimo slijedite proceduru u Trgovini na našem mrežnom odredištu,
- Ostali načini plaćanja – molimo kontaktirajte nas na telefon 021/611-027 ili pošaljite e-mail na: bravo-makarska@st.t-com.hr
Na našem mrežnom odredištu su formulari za unos vaših podataka nužnih za uspješnu isporuku naših proizvoda s izvješćima prema vama (npr. potvrda vaše narudžbe za isporuku). Naravno, neka polja su obvezna (označeno), a druga možete popuniti (u cilju bolje i lakše realizacije svih procesa) ili preskočiti.
Vi se ne morate logirati, odnosno napraviti račun na našem mrežnom odredištu, ali to možete dragovoljno učiniti (u tom slučaju nećete pri ponovljenoj kupnji morati upisivati vaše podatke).