Plaćanje naručenih proizvoda i usluga
Načini i uvjeti plaćanja. Način naplate robe koju želite kupiti izabirete nakon što ste u košaricu ubacili željene proizvode te možete krenuti na plaćanjem pritiskom na za to predviđenu ikonicu. Imate izbor između više načina plaćanja koje su navedene na više mjesta na ovom mrežnom odredištu.
Uvjeti plaćanja su takvi da se isporuka realizira nakon uplate ili prilikom preuzimanja robe (plaćanje prilikom dostave proizvoda), što izabire kupac proizvoda prilikom procesa kupnje.
Za kupnju u Trgovini i plaćanje robe ne morate se logirati (izraditi račun). To je moguće radi ponovne kupnje (ne moraju se ponovo unositi podaci), ali isključivo prema izboru korisnika.
Nakon uspješno provedene procedure naručivanja i plaćanja robe, na e-mail koji ste upisali bit će vam poslana potvrda vaše narudžbe.
Izbor opcija za plaćanje naručene robe. Nakon što ste u košaricu ubacili željene proizvode (bar jedan proizvod) možete krenuti na plaćanjem pritiskom na za to predviđenu ikonicu. Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:
- Plaćanje na temelju naše ponude/predračuna – pošaljite nam vaše podatke (i OIB pravne osobe, ukoliko vam treba račun za odbitak pretporeza, tzv. „R-1“ račun) na naš e-mail: bravo-makarska@st.t-com.hr i mi ćemo vam poslati dokument s podacima za uplatu te potom nakon uplate isporučiti robu.
- Plaćanje prilikom dostave proizvoda – pri preuzimanju, molimo slijedite proceduru u Trgovini na ovom našem mrežnom odredištu
- Pay Pal plaćanje – molimo slijedite proceduru u Trgovini na ovom našem mrežnom odredištu,
- Plaćanje karticama – molimo slijedite proceduru u Trgovini na ovom našem mrežnom odredištu,
- Ostali načini plaćanja – molimo kontaktirajte nas na telefon 021/611-027 ili pošaljite e-mail na: bravo-makarska@st.t-com.hr
Napomene: Plaćanje kreditnim karticama obavlja se preko Pay Pal i ZABA sustava naplate zaštićenog Secure Socket Layer (SSL) protokolom. Prije nego što kupac izvrši uplatu bilo kojim načinom plaćanja, ne mora se registrirati, ali mora popuniti online formular za narudžbu. Nakon ispravno realizirane narudžbe trgovac kupcu dostavlja potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju je kupac upisao. U slučaju da kupac robu namjerava platiti e-bankingom/univerzalnim nalogom za plaćanje ili slično, rok za uplatu je 5 dana. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu preplaćenih sredstava (ukoliko to kupac bude zahtijevao – uvećanih za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje se vodi transakcijski račun) u roku od najviše 10 dana od dana kupčeve uplate.
Sigurnost plaćanja
Tajnost Vaših podataka zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128/256-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i Pay Way servisa te obratno.
Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
• isporuka robe koja nije naručena
• isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
• ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima
Podaci i informacije s KARTICA ZA PLAĆANJE
Povjerljivi podaci s kartica nisu dostupni, nije ih moguće vidjeti ni prikupljati na web odredištu www.regsitarprotect.hr, jer se tu ne upisuju već samo na potpuno sigurnom odredištu Pay Way T-coma. Navedeni važni i povjerljivi podaci s kartica za plaćanje pri naplati (kontrolni broj, status kartice i do kada vrijedi, broj kartice) nisu ni u jednom trenutku vidljivi administratoru mrežnog odredišta www.registarprotect.hr. Sustav naplate implementiran na našem mrežnom odredištu to ne predviđa niti dozvoljava. Naime, nikakvi podaci s kartica nama nisu uopće nisu dostupni, ne ostaju na našem mrežnom odredištu niti se tamo mogu upisati (formular nije na našem web odredištu) već se u koraku povezanom s naplatom sustav automatski prebacuje na potpuno sigurno odredište Pay Way T-coma koje je povezano privatnim kanalom sa Zagrebačkom bankom koja obrađuje kartično plaćanje.
Po završetku procesa kartičnog plaćanja preko Pay Way sustava vraćate se na www.registarprotect.hr (možete vidjeti u oknu za identifikaciju mrežnog odredišta kako plaćanje karticom obavljate u Pay Way https protokolu – gdje „s“ na kraju označava da ste pod specifičnom sigurnosnom paskom).
Unos vaših podataka i plaćanje
Naše mrežno odredište s Internet trgovinom omogućuje vam realizaciju kompletnog procesa koji je posljedica ugovora sklopljenog na daljinu između vas i nas. Proces obuhvaća pregled proizvoda (opis, ilustracije, itd.), naručivanje izabranih proizvoda, naplatu i elemente za isporuku proizvoda. Za to se koriste razni sustavi, formulari i obrasci – što uključuje i sustave izvješća prema vama i kontrole realizacije procesa ugovorenog na daljinu, u dobroj vjeri i na obostrano zadovoljstvo.
Mi radimo kontrolu procesa i želimo sve dobro realizirati. Ukoliko bi se eventualno dogodila hipotetska mogućnost da ste nam platili, a mi vam ne možemo trenutno isporučili željeni proizvod iz nekog realnog razloga (npr. istovremene narudžbe više proizvoda nego ih fizički ima na našim lagerima u Zagrebu i Makarskoj), ne brinite za vaš novac – mi 25 godina poslujemo uspješno, korektno i bez blokade transakcijskih računa.
Ispravan upis vaših podataka na Pay Way i Pay Pal sustav naplate
Ukoliko ste već upoznati s načinom pravilnog unošenja/upisivanja vaših podataka, oprostite i molimo preskočite ovaj dio teksta. Za svaki slučaj, navodimo uputu kako se ispravno upisuju podaci:
1. Broj kartice
Broj kartice je niz znamenki (bez upisa imena kartice, razmaka, crtica i sl.). Provjera broja kartice se realizira na Pay Way sustavu pa ukoliko vam je signaliziran pogrešan upis vidite niste li možda neku znamenku preskočili ili upisali znamenku viška.
2. Valjanost kartice (expiration date)
Rok do kada kartica važi (valjanost kartice) je u formatu MM YY (mjesec/godina) zapisana na samoj kartici, a upisani podatak se provjerava. Ukoliko je važenje kartice isteklo, pobrinite se za obnovu roka važenja vaše kartice (nova kartica).
3. Kontrolni broj s kartice
Kontrolni broj je troznamenkasti ili četveroznamenkasti broj otisnut na kartici koji služi kao dokaz fizičkog posjedovanja kartice u trenutku kupnje i smanjuje mogućnost zloupotrebe. Ovisno o vrsti kartice omogućen je upis i slanje na autorizaciju kontrolnih brojeva određene duljine:
- MasterCard – tri znamenke
- Maestro – neke kartice nemaju, a neke imaju kontrolni broj od tri znamenke
- Visa – tri znamenke
- American Express – tri ili četiri znamenke.
Troznamenkasti kontrolni broj otisnut je na poleđini kartice u prostoru za potpis kao zadnja desna grupa znamenki. Za MasterCard, Maestro (ako postoji kontrolni broj) i Visa kartice upisuje se troznamenkasti kontrolni broj otisnut na poleđini kartice u potpisnom polju (posljednja grupa od 3 znamenke).
U slučaju American Express kartice s četveroznamenkastim kontrolnim brojem – otisnut je na prednjoj strani American Express kartice iznad broja kartice na lijevoj ili desnoj strani.
4. Ime i prezime
Upisuje se točno kao na kartici – bez hrvatskih dijakritičkih znakova ČĆŽŠĐ.
5. Adresa
Upisuje se adresa točno kako je napisana na računima koje inače redovno primate po vašim karticama (Visa, Master Card, itd.), ali bez hrvatskih dijakritičkih znakova (ČĆŽŠĐ).
6. Mjesto
Upisuje se naziv mjesta točno kako je napisano na računima koje redovno primate od kartičara, ali bez hrvatskih dijakritičkih znakova (ČĆŽŠĐ).
7. Poštanski broj
Upisuje se točno kako je napisan na računu koji primate od kartičara.
8. Država
Upisuje se država kupca.